mandag den 9. januar 2017

Interview on The Paper Crafting Magazine - Sandinavian edition 2017

Jeg har været med i gæste designer teamet 2016 og det har været et spændende år, med mange gode udfordringer og oplevelser.
Jeg er meget stolt over at blive spurgt om jeg vil skrive artikler til TPC i 2017 om steampunk, gunge og mixed media. Jeg glæder mig til at dele dem med jer og TPC's læsere.

The Paper Crafting Magazine


 I've been in the Guestdesigner team in 2016 and it has been an exciting year with many great challenges and experiences.
I am very proud to be asked if I want to write articles for TPC in 2017 about steampunk, gunge and mixed media. I look forward to sharing them with you and TPC's readers.

Have a nice day. Hugs, Susan


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...